ہندوستان: مندر میں داخل ہوکر پانی پینے والے مسلمان بچے کو مارنے والا شخص ہوا گرفتار

ہندوستان: مندر میں داخل ہوکر پانی پینے والے مسلمان بچے کو مارنے والا شخص ہوا گرفتار

پیر, 15 March, 2021 - 15:45
نئی دہلی میں ہندوستانی پولیس کے اراکین کو دیکھا جا سکتا ہے (محفوظ شدہ دستاویزات - رائٹرز)
سوشل میڈیا پر شائع ہونے والی ویڈیو کلپ کے بعد ہندوستانی پولیس نے اتر پردیش کے غازی آباد سے اس شخص کو گرفتار کر لیا ہے جس نے ایک مسلمان لڑکے کو بہت زیادہ اس وقت پیٹا جب وہ پانی پینے کے لئے ایک مندر میں داخل ہو گیا۔

کلپ میں اس شخص نے لڑکے سے اس کا نام اور اس کے والد کا نام پوچھا اور جب ظاہر ہوا کہ وہ مسلمان ہے اور اسی طرح اس نے اس سے مندر میں داخل ہونے کی وجہ کے بارے میں بھی پوچھا تو اس نے اس کا جواب دیا کہ میں پانی پینے آیا تھا۔


نئی دہلی ٹی وی ویب سائٹ کے مطابق اس شخص نے لڑکے پر حملہ کیا جس کی وجہ سے اس کے سر میں کافی چوٹ آئی ہے اور اس نے اس کا بازو مروڑا اور جب لڑکا زمین پر گر پڑا اس نے اسے بار بار لات مارا اور لڑکے نے خود کو بچانے کی کوشش کی لیکن کوئی فائدہ نہیں ہوا۔


پولیس نے اس شخص کی شناخت ظاہر کی اور کہا ہے کہ اس نے انجینئرنگ کی تعلیم حاصل کی ہے بے روزگار ہے اور وہ 3 ماہ سے مندر میں رہ رہا ہے۔


پولیس نے ٹویٹر کے توسط سے یہ بھی بتایا ہے کہ مقدمہ دائر کیا گیا ہے اور سرکاری اقدامات بھی اٹھائے گئے تھے اور سکیورٹی اہلکار ایراج راجہ نے کہا ہے کہ پولیس ایک مضبوط پیغام دینا چاہے گی کہ ایسے معاملات میں قانونی طریقہ کار اپنا راستہ اختیار کرے گا۔


پیر 02 شعبان المعظم 1442 ہجرى – 15 مارچ 2021ء شماره نمبر [15448]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا