نیتن یاہو: ہم بیت المقدس میں تعمیر نہ کرنے کے دباؤ کو سختی سے مسترد کرتے ہیں

نیتن یاہو: ہم بیت المقدس میں تعمیر نہ کرنے کے دباؤ کو سختی سے مسترد کرتے ہیں

اتوار, 9 May, 2021 - 13:30
بیت المقدس میں جھڑپوں کے دوران فلسطینی مظاہرین کو اسرائیلی سکیورٹی فورسز پر پتھراؤ کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے (اے ایف پی)
اسرائیلی وزیر اعظم بینجمن نیتن یاھو نے آج (اتوار کو) کہا ہے کہ اسرائیل نے بیت المقدس میں عمارتیں بنانے سے روکنے کے دباؤ کو مسترد کردیا ہے۔

نیتن یاھو کے یہ بیانات یہودی آباد کاروں کی ملکیت کا دعوی کرنے والے شہر میں گھروں سے فلسطینیوں کے منصوبہ بند بے دخل ہونے کی بین الاقوامی مذمت میں اضافے کے بعد سامنے آئے ہیں۔


مقبوضہ مشرقی بیت المقدس اور مقبوضہ مغربی کنارے میں ہفتوں سے تناؤ بڑھتا جارہا ہے جہاں فلسطینیوں نے ماہ رمضان کے دوران کچھ علاقوں میں اسرائیل کی طرف سے عائد کردہ نقل مکانی کی پابندیوں کے خلاف  اور اپنے فلسطینیوں کے شیخ جرح علاقہ میں مکان خالی کرنے کے فیصلوں کے خلاف مظاہرہ کیا ہے۔


مقبوضہ مشرقی بیت المقدس کے متعدد محلوں میں اسرائیلی پولیس اور فلسطینی مظاہرین کے مابین گزشتہ شام (سنیچر) کو شروع ہونے والی نئی جھڑپوں میں 90 سے زائد افراد زخمی ہوگئے ہیں اور یہ دونوں فریق کے مابین ہونے والی چھڑپوں کے دن ہوا ہے اور خاص طور پر بیت المقدس کے حرم میں جہاں دو سو سے زیادہ افراد زخمی رہ ہوئے ہیں۔


مرکز اطلاعات فلسطین نے بتایا ہے کہ ان زخمیوں کی اکثریت جن میں نابالغ بچے بھی ہیں گولیوں یا اسٹینٹ گرینیڈ کے ٹکڑوں سے ہوئی ہے۔(۔۔۔)


اتوار 27 رمضان المبارک 1442 ہجرى – 09 مئی 2021ء شماره نمبر [15503]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا