بیجنگ نے تائیوان کی آزادی کے لیے ہر اسکیم کو کچلنے کا کیا عزم

بیجنگ نے تائیوان کی آزادی کے لیے ہر اسکیم کو کچلنے کا کیا عزم

ہفتہ, 11 June, 2022 - 12:15
گزشتہ روز سنگاپور میں امریکی وزیر دفاع لائیڈ آسٹن اور چینی وزیر دفاع وی فینگے کے درمیان بات چیت کے منظر کو دیکھا جا سکتا ہے (اے پی اے)
چین نے دھمکی دی ہے کہ اگر تائیوان اپنی آزادی کا اعلان کرتا ہے تو وہ جنگ شروع کرنے سے نہیں ہچکچائے گا اور یہ چین کے وزیر دفاع وی فینگے اور ان کے امریکی ہم منصب لائیڈ آسٹن کے درمیان سنگاپور میں مذاکراتی اجلاس "شنگری لا" کے موقع پر ہونے والی پہلی ملاقات کے بعد سامنے آیا ہے۔

چینی وزارت دفاع کے ترجمان وو کیان نے کل (جمعہ) کہا ہے کہ وزیر وی نے اپنی ملاقات کے دوران آسٹن سے کہا ہے کہ اگر کوئی تائیوان کو چین سے الگ کرنے کی جرات کرتا ہے تو چینی فوج یقینی طور پر کسی بھی قیمت پر جنگ شروع کرنے سے دریغ نہیں کرے گی۔


چینی وزیر نے اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ بیجنگ تائیوان کی آزادی کی ہر اسکیم کو کچل دے گا اور مادر وطن کے اتحاد کی مضبوطی سے تصدیق کرے گا اور انہوں نے زور دے کر کہا ہے کہ تائیوان چین کا تائیوان ہے اور تائیوان کو چین پر قابو پانے کے لیے استعمال کرنا کبھی بھی نہیں ہو سکتا ہے۔


تائیوان ایک خود مختار علاقہ ہے جسے چینی حملے کے مسلسل خطرے کا اندیشہ ہے اور بیجنگ اس جزیرے کو اپنا علاقہ سمجھتا ہے اور ضرورت پڑنے پر اسے طاقت کے ذریعے ضم کرنے کا بھی عہد کیا ہے اور چینی جنگی طیارے باقاعدگی سے تائیوان کے فضائی دفاعی علاقے میں فوجی دراندازی اور مشقیں کرتے رہتے ہیں۔(۔۔۔)


ہفتہ  12 ذی القعدہ  1443 ہجری  - 11    جون   2022ء شمارہ نمبر[15901]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا