حکومت کو دوبارہ ملی یورپی امداد

حکومت کو دوبارہ ملی یورپی امداد

بدھ, 15 June, 2022 - 15:15
فلسطینی وزیر اعظم اور یورپی کمیشن کی خاتون صدر کو کل رام اللہ میں ایک پریس کانفرنس کے دوران دیکھا جا سکتا ہے (ڈی پی اے)
یورپی کمیشن کی صدر ارسلا وان ڈیر لیین نے کل رام اللہ میں تقریباً دو سال کے وقفے کے بعد فلسطینی حکومت کے لیے یورپی یونین کی امداد کو دوبارہ شروع کرنے کا اعلان کیا ہے اور وان ڈیر لیین نے فلسطینی وزیر اعظم محمد اشتیۃ کے ساتھ ایک مشترکہ پریس کانفرنس میں یہ بھی کہا ہے کہ مجھے یہ اعلان کرتے ہوئے خوشی ہو رہی ہے کہ 2021 کے لیے یورپی یونین کی امداد تمام مشکلات کو دور کرنے کے بعد،تیزی سے ادا کی جائے گی۔

ڈیر لیین نے فلسطین میں خوراک کی حفاظت کے لیے  25 ملین یورو  کی امداد فوری طور پر تقسیم کرنے کا اعلان کیا اور ہم اسے مختصر مدت میں انتہائی اہم سمجھتے ہیں کیونکہ ہم طویل مدت میں اپنی صلاحیتوں کو مضبوط کرنے کے لیے کام کرتے ہیں اور فلسطینی وزیر اعظم محمد اشتیۃ نے یورپی عہدیدار کا شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے ہمارے لیے امداد کو دوبارہ شروع کر دیا ہے۔


ڈیر لیین نے امن کی کاروائی کے سلسلہ میں بھی بات کی ہے اور کہا ہے کہ یورپی یونین دو ریاستی حل پر مبنی امن کی کاروائی  کو بحال کرنے کی تمام کوششوں کا خیرمقدم کرتا ہے جس سے اسرائیل کے شانہ بشانہ رہنے والی ایک آزاد، جمہوری ریاست کی  فلسطینی عوام کی امنگیں پورا ہوں گی۔ (۔۔۔)


بدھ  16 ذی القعدہ  1443 ہجری  - 15    جون   2022ء شمارہ نمبر[15905]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا