اناج کی ترسیل جاری ہے اور خوراک کی قیمتیں کم ہو رہی ہیں

اناج کی ترسیل جاری ہے اور خوراک کی قیمتیں کم ہو رہی ہیں

ہفتہ, 6 August, 2022 - 10:00
"نیوی – اسٹار" کو 33 ہزار ٹن مکئی لے کر آئرلینڈ کے لئے اوڈیسا کی بندرگاہ سے روانہ ہوتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے (رائٹرز)
اناج سے لدے تین بحری جہاز جمعہ کو یوکرین کی بندرگاہوں سے روانہ ہوئے ہیں اور آج دن کے آخر تک یوکرین پہنچنے والے تھے اور یہ یوکرائن کی جنگ کے آغاز کے بعد سے پہلا آنے والا کارگو جہاز ہے جبکہ کیو نے معدنیات حیسے دیگر مصنوعات کو شامل کرنے کے لئے محفوظ گزرگاہوں کے معاہدے کو وسعت دینے کا مطالبہ کیا ہے۔

یوکرین کے انفراسٹرکچر کے وزیر اولیکسینڈر کوبراکوف نے کہا ہے کہ اناج سے لدے تین کارگو بحری جہاز بحیرہ اسود کی بندرگاہ اوڈیسا اور پڑوسی بندرگاہ چورنومورسک سے کل صبح روانہ ہوئے ہیں اور یوکرائنی حکام کے مطابق یہ بحری جہاز پہلے معائنے کے لئے استنبول پہنچیں گے اور پھر برطانیہ اور آئرلینڈ کی جانب روانہ ہوں گے۔


 اسی طرح ترک وزارت دفاع کے مطابق بارباڈوس کے جھنڈے والا بحری جہاز وولمر معائنہ کرنے کے بعد استنبول سے چورنومورسک کے لئے روانہ ہوا ہے۔


عالمی منڈیوں میں اناج کی قیمتوں کو مستحکم کرنے کے لئے یہ بحری جہاز کی ترسیلات بہت ضروری ہیں کیونکہ ان کی بدولت اقوام متحدہ کی خوراک اور زراعت کی تنظیم (FAO) کا عالمی قیمت انڈیکس جولائی میں دوبارہ گر گیا ہے جو مارچ میں اپنی اب تک کی بلند ترین سطح سے دور ہو گیا تھا۔(۔۔۔)


ہفتہ  09   محرم الحرام  1444 ہجری   -  06 اگست   2022ء شمارہ نمبر[15957]  


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا