ایران میں 100 سے زائد افراد جاں بحق اور اقوام متحدہ کی طرف سے تشویش کا اظہار

ایران میں 100 سے زائد افراد جاں بحق اور اقوام متحدہ کی طرف سے تشویش کا اظہار

بدھ, 20 November, 2019 - 11:45
ایرانی مظاہرین کوہفتے کے روز اصفہان کے خرازی شاہراہ کے وسط میں واقع 25 آبان پل پر راستہ کو بلاک کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے
         مسلسل انٹرنیٹ کی خدمات بند کئے جانے کی صورت حال میں ایرانی حکومت کے خلاف ہونے والے مظاہروں میں رونما ہونے والی پیشرفتوں پر غیر یقینی صورتحال کے درمیان انسانی حقوق کی اطلاعات نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ مظاہرین میں ہلاک شدگان کی تعداد ایک سو سے تجاوز کر گئی ہے۔ ایمنسٹی انٹرنیشنل نے ایک بیان میں کہا ہے کہ ایندھن کی قیمتوں میں اضافہ ہونے کے سبب کئے جانے والے مظاہروں کے دوران 106 مظاہرین کو ہلاک کر دیا گیا ہے اور اس تنظیم نے زمین پر تصدیق شدہ ویڈیوز اور عینی شاہدین کی گواہی کا حوالہ بھی دیا ہے۔
          اسی سلسلہ میں اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انٹونیو گٹیرس نے کل کہا ہے کہ وہ ایران میں ہونے والے واقعات کو بڑی تشویش کے ساتھ دیکھ رہے ہیں اور انہوں نے خاص طور پر اپنی تشویش کا اظہار اس وقت کیا جب انہیں مظاہرین کی بڑی تعداد کی ہلاکت اور زخمی ہونے کی رپورٹ ملی۔
         اس دوران حکومت نے مظاہرین اور ان کے حامی ممالک کو دھمکی بھی دی ہے اور عدالتی ترجمان غلام حسین اسماعیلی نے کہا ہے کہ سرکاری عمارتوں اور بینکوں کو نذر آتش کرنے والے افراد کے خلاف گرفتاری کا عمل ہوا ہے اور انہوں نے ایرانیوں سے مطالبہ کیا کہ وہ ان لوگوں کے بارے میں معلومات فراہم کریں جنہوں نے انہیں تخریب کار کہا ہے۔(۔۔۔)
بدھ 23 ربیع الاول 1441 ہجرى - 20 نومبر 2019ء شماره نمبر [14967]

انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا