پیر کے دن عراقی حکومت کے لئے اعتماد کا امتحان

پیر کے دن عراقی حکومت کے لئے اعتماد کا امتحان

جمعرات, 20 February, 2020 - 09:00
کل نجف میں ایک مظاہرہ کے دوران عراقی خواتین کو دیکھا جا سکتا ہے (اے ایف پی)
نامزد عراقی وزیر اعظم محمد توفیق علاوی نے پیر کے دن پارلیمنٹ سے اپنی حکومت پر ووٹ ڈالنے کے لئے ہنگامی اجلاس منعقد کرنے کا مطالبہ کیا ہے اور اس میں اس بات کی بھی تصدیق ہے کہ اس سے قبل ایک سے زیادہ پارٹیوں کے تحفظات اور شرائط کی وجہ سے ان کی کوششوں کو تصادم کا سامنا کرنا پڑا تھا لیکن ابھی اس سلسلہ میں ایک پیش رفت ہوئی ہے۔
علاوی نے گزشتہ روز عراقی عوام سے خطاب کرتے ہوئے ایک ٹیلی ویژن تقریر میں متنبہ کیا تھا کہ حکومت کو اگے نا بڑھانے کا مطلب یہ ہے کہ کچھ ایسے لوگ ہیں جو اس موجودہ بحران کو جاری رکھنا چاہتے ہیں جس سے عراق ابھی گزر رہا ہے اور انہوں نے یہ بھی کہا کہ ملک کی خاطر عراقیوں کی جنگ نے سیاسی قواعد کو تبدیل کر دیا ہے اور اس کے نتیجے میں ایک آزاد حکومت کی تشکیل ہوئی ہے اور انہوں نے اس بات کو بھی بیان کیا کہ اس حکومت سازی کا انتخاب اہلیت وصلاحیت رکھنے والوں کے ذریعہ ہوا ہے۔
زمینی سطح پر سیکڑوں خواتین تحریک کی حمایت کے لئے نجف میں ہونے والے ایک مظاہرہ میں نکلی ہیں اور انہوں نے مظاہرہ میں شرکت کے سلسلہ میں اپنے کردار اور اپنے حق پر زور دیا ہے۔ اور کارکنوں نے یہ بھی اطلاع دی ہے کہ ان خواتین نے ایسے بینرز اٹھا رکھے تھے جن پر لکھا تھا کہ میں انقلابی بننے کے لئے عراق میں پیدا ہوئی ہوں اور یہ نعرے بھی لگائے گئے کہ نہ امریکہ اور نہ ہی ایران چاہئے بہلکہ بغداد ہی بغداد چاہئے۔(۔۔۔)
جمعرات 26 جمادی الآخر 1441 ہجرى - 20 فروری 2020ء شماره نمبر [15059]

انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا