واشنگٹن نے باسیل کے خلاف بدعنوانی کا لگایا الزام

واشنگٹن نے باسیل کے خلاف بدعنوانی کا لگایا الزام

ہفتہ, 7 November, 2020 - 14:00
کل امریکی وزارت خزانہ نے آزاد قومی موومینٹ کے صدر اور سابق لبنانی وزیر خارجہ جبران باسیل کے خلاف پابندیوں کا اعلان کیا ہے اور یاد رہے کہ یہ صدر مائکل عون کے داماد ہیں اور ان کے خلاف پابندی لگانے کی وجہ لبنان میں ان کا بدعنوانی میں ملوث ہونا ہ اور غیر ملکی اصول کی نگرانی کرنے والی دفتر نے کہا ہے کہ وزارت خزانہ جبران باسیل پر پابندیاں عائد کرتی ہے اور اس سلسلہ میں نافذ کردہ حکم کا نمبر 13818 ہے اور اس فیصلہ میں اس قانون کا حوالہ دیا گیا ہے جس کے ذریعہ بدعنوانی اور پوری دنیا میں حقوق انسان کی خطرناک پامالیوں کو نشانہ بنایا جاتا ہے۔

امریکی وزیر خزانہ اسٹیفین نے کہا ہے کہ لبنان کی سیاسی انتظامیہ میں باسیل کی شکل میں جو بدعنوانی موجود ہے اس نے لبنانی عوام کی خدمت کرنے والے وسائل وذرائع کو کھا کر ختم کردیا ہے اور اس اقدام سے یہ بھی واضح ہورہا ہے کہ ریاستہائے متحدہ امریکہ اصلاح اور پوچھ تاچھ کرنے کے سلسلہ میں لبنانی عوام کی مدد کرنے کے لئے تیار ہے۔


وزارت خزانہ کے بیان میں یہ بھی واضح کیا گیا ہے باسیل لبنانی حکومت میں بڑے بڑے عہدوں پر رہے ہیں مثال کے طور پر ٹیلیکوم کے وزیر، پانی اور بجلی کے وزیر خارجیہ اور غیر ملکی افراد کے وزیر اور ان کا زمانہ بہت سے فسادات کا مجموعہ رہا ہے۔ (۔۔۔)


ہفتہ 21 ربیع الاول 1442 ہجرى – 07 نومبر 2020ء شماره نمبر [15320]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا