اسرائیل نے غزہ میں بغیر کسی زمنی پابندی کے ساتھ کیا کشیدگی میں اضافہ

اسرائیل نے غزہ میں بغیر کسی زمنی پابندی کے ساتھ کیا کشیدگی میں اضافہ

بدھ, 12 May, 2021 - 08:15
کل غزہ میں اسرائیلی حملہ کے بعد اٹھتے ہوئے دھواں کو دیکھا جا سکتا ہے (اے پی)
گزشتہ روز غزہ پٹی میں ایک زبردست کشیدگی اور پرتشدد محاذ آرائی دیکھنے میں آئی ہے اور غزہ پٹی پر اسرائیلی حملوں اور اسرائیلی شہروں پر فلسطینی بمباری کے نتیجے میں ہلاکتوں کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے اور یاد رہے کہ غزہ کی طرف سے تل ابیب کی طرف درجنوں راکٹ فائر کرنا بھی شامل ہے۔

اسرائیلی وزیر اعظم بینجمن نیتن یاھو نے غزہ پر حملوں کی رفتار میں اضافہ کئے جانے کا اعلان کیا ہے جبکہ فوج کے ترجمان ایوچائی ادرای نے ٹویٹر پر کہا ہے کہ چیف آف اسٹاف نے بغیر کسی زمنی پابندی کے جنگ کو بڑھانے کے لئے تیار رہنے کی ضرورت پر زور دیا ہے۔


میڈیا ذرائع نے اطلاع دی ہے کہ تل ابیب کی حکومت نے مصر اور دیگر ممالک اور بین الاقوامی اداروں کی طرف سے جنگ بند کرنے اور سکون کے ماحول کی طرف واپس آنے کی تجاویز کو مسترد کردی ہے اور اسرائیلیوں کا کہنا ہے کہ وہ غزہ پٹی سے ہونے والے اس شدید میزائل حملوں کا جواب دینے کے مرحلے میں ہیں جس کی وجہ سے کل شام تک درجنوں افراد زخمی اور ہلاک ہوئے ہیں۔


وہائٹ ​​ہاؤس میں قومی سلامتی کونسل کے ترجمان نے اعلان کیا ہے کہ امریکی صدر جو بائیڈن نے فلسطین کے صدر محمود عباس کو ایک پیغام بھیجا ہے جس میں انہوں نے بحران کو پرسکون کرنے کی ضرورت پر زور دیا ہے۔(۔۔۔)


بدھ 30 رمضان المبارک 1442 ہجرى – 12 مئی 2021ء شماره نمبر [15506]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا