حوثی جارحیت کے خلاف سعودی عرب کے ساتھ وسیع یکجہتی

حوثی جارحیت کے خلاف سعودی عرب کے ساتھ وسیع یکجہتی

اتوار, 10 October, 2021 - 13:00
جازان ریجن کے قائم مقام گورنر شہزادہ محمد بن عبد العزیز کو کل جب جازان کے کنگ عبداللہ ایئرپورٹ کو حوثی ملیشیا کے ذریعے مارے گئے ڈرون سے نشانہ بنانے کے نتیجے میں زخمیوں کی عیادت کرتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے (واس)
ممالک اور تنظیموں نے اس حوثی جارحیت کے خلاف سعودی عرب کے ساتھ اپنی یکجہتی کی تصدیق کی ہے جو پرسو روز جازان کے کنگ عبد اللہ ایئرپورٹ پر دو طیاروں کے ذریعہ کیا گیا ہے جس کے نتیجے میں 10 افراد زخمی ہوئے ہیں۔

سعودی عرب میں امریکی سفارت خانے نے ٹوئٹر پر اپنے ایک ٹویٹ میں کہا ہے کہ حوثیوں کی جانب سے کل رات جازان پر شروع کیے گئے حملے کے نتیجے میں مزید شہری زخمی ہوئے ہیں اور ہر نئے حملے کے ساتھ حوثی اس بات کے سلسلہ میں نئے ثبوت فراہم کررہے ہیں کہ وہ امن میں دلچسپی نہیں رکھتے ہیں اور ہم ان حملوں کی مذمت کرتے ہیں اور حوثیوں سے مطالبہ کرتے ہیں کہ وہ اس مکروہ تشدد کو روکیں اور تنازع کے خاتمے کے لیے اقوام متحدہ کی زیرقیادت مذاکرات کریں۔


خلیج تعاون کونسل کے علاوہ مصر، متحدہ عرب امارات، بحرین، قطر، کویت، اردن، اسلامی تعاون کی تنظیم اور مسلم ورلڈ لیگ نے جازان کے کنگ عبد اللہ ایئرپورٹ کو نشانہ بنانے کی کوشش کی مذمت کا اظہار کیا ہے۔ (۔۔۔)


اتوار - 04 ربیع الاول 1443 ہجری - 10 اكتوبر 2021ء شمارہ نمبر [15657]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا