الراشد نے کان لیونز میں ڈیجیٹل تبدیلی پر کیا تبادلہ خیال

الراشد نے کان لیونز میں ڈیجیٹل تبدیلی پر کیا تبادلہ خیال

جمعرات, 23 June, 2022 - 08:45
جمانا الراشد کو "بلومبرگ" کی جانب سے "کان لیونز" کے موقع پر منعقدہ ایک سیمینار میں دیکھا جا سکتا ہے (الشرق الاوسط)
سعودی ریسرچ اینڈ میڈیا گروپ (ایس آر ایم جی) کے سی ای او جمانا الراشد نے کانز لیونز فیسٹیول برائے بین الاقوامی تخلیقی صلاحیتوں کے موقع پر مشرق وسطیٰ اور شمالی افریقہ کے خطے میں میڈیا کے منظر نامے کی ترقی اور اس کی مستقبل کی سمتوں پر تبادلہ خیال کیا ہے۔

الراشد نے ڈیجیٹل تبدیلی کی حکمت عملی کے اہداف کا جائزہ پیش کیا ہے جن کی وہ خود "بلومبرگ" کے زیر اہتمام ایک سیمینار میں قیادت کر رہی ہیں اور بلومبرگ انٹیلی جنس کے سینئر تجزیہ کار میتھیو بلکسہم نے اس کی نگرانی کی ہے۔


شرکاء نے متفقہ طور پر اس بات پر اتفاق کیا ہے کہ عالمی میڈیا منظر نامے کے ذریعے تجربہ کیا گیا ڈیجیٹل انقلاب تخلیقی صلاحیتوں اور مختلف پلیٹ فارمز پر جدید شکلوں میں خبروں اور تفریحی مواد کی فراہمی کے وسیع مواقع فراہم کرتا ہے۔


الراشد نے کہا ہے کہ میڈیا کا منظر بہت تیز رفتاری سے بدل رہا ہے اور نئے مواقع فراہم کر رہا ہے جن سے ہمیں فائدہ اٹھانا ہے اور کچھ ایسے چیلنجز بھی ہیں جن کا ہمیں سامنا کرنا ہے اور مشرق وسطیٰ کے خطے کے تناظر میں الراشد نے سامعین اور قارئین کی وسیع تعداد تک پہنچنے کے لیے ڈیجیٹل تبدیلی کو ضروری سمجھا ہے اور اشارہ بھی کیا ہے کہ سعودی عرب کی 70 فیصد آبادی اور خلیج تعاون کونسل کے ممالک کی 60 فیصد آبادی کی عمر 30 اور 35 سال کے درمیان ہیں۔(۔۔۔)


جمعرات  24  ذی القعدہ  1443 ہجری  - 23    جون   2022ء شمارہ نمبر[15913]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا