سعودی عرب میں 3 سالوں میں سب سے تیز رفتاری سے روزگار کے مواقع بحال ہو رہے ہیں

سعودی عرب میں 3 سالوں میں سب سے تیز رفتاری سے روزگار کے مواقع بحال ہو رہے ہیں

جمعرات, 4 August, 2022 - 11:45
سعودی پرائیویٹ سیکٹر کے کاروبار کی بحالی، روزگار کے مواقع فراہم کرنے اور بے روزگاری کو کم کرنے میں ظاہر ہوتی ہے (الشرق الاوسط)

سعودی عرب میں نان آئل پرائیویٹ سیکٹر نے اپنے صارفین کی تعداد، پیداوار اور خریداری میں اضافے کا مشاہدہ کیا، جس کی وجہ سے روزگار کی رفتار میں تیزی سے اضافہ ہوا اور روزگار کے مواقع پیدا کرنے کی شرح ستمبر 2019 کے بعد سے، یعنی 3 سال میں، اپنی مضبوط ترین سطح پر پہنچ گئی۔
سعودی عرب میں پرچیزنگ مینیجرز انڈیکس نے گزشتہ جولائی میں 0.7 پوائنٹس کی کمی کے ساتھ 56.3 پوائنٹس ریکارڈ کیے، جو کہ گزشتہ جون میں 57.0 پوائنٹس ریکارڈ کیے گئے تھے۔
یہ ایک ایسے وقت میں سامنے آیا ہے کہ جب جنرل اتھارٹی برائے شماریات نے حال ہی میں تمام سعودیوں کے لیے بے روزگاری کی شرح میں گزشتہ سال کی چوتھی سہ ماہی کے دوران 11 فیصد تک کمی کا انکشاف کیا، جو اسی سال کی تیسری سہ ماہی کے مقابلے میں 11.3 فیصد تھی۔
پرچیزنگ مینیجرز انڈیکس نے اس سال کی دوسری سہ ماہی کے اختتام سے ترقی کی شرح میں معمولی کمی کے باوجود غیر تیل پیدا کرنے والی کمپنیوں کے درمیان سرگرمی میں نمایاں اضافہ ظاہر کیا ہے۔
انڈیکس کے مطابق جولائی میں نئے کاروبار میں نمایاں اضافہ ہوا اور رواں ماہ میں 8 ماہ کے دوران تیز ترین اضافہ ریکارڈ کیا گیا، کمپنیوں نے فروخت میں اضافے کی وجہ ملکی مارکیٹ کے حالات میں بہتری اور برآمدات کی مانگ میں اضافہ کو قرار دیا ہے جبکہ نئے غیر ملکی آرڈرز میں گزشتہ سال نومبر کے بعد سے زبردست چھلانگ دیکھنے میں آئی ہے۔
دوسری طرف متحدہ عرب امارات میں پرچیزنگ مینیجرز انڈیکس نے ظاہر کیا ہے کہ غیر تیل کے پرائیویٹ سیکٹر میں کام کرنے والی کمپنیوں کی سرگرمیوں میں اس سال دوسری بار جولائی میں  تیز ترین اضافہ ہوا، جو مضبوط مانگ اور کچھ چھوٹ کے درمیان زیادہ فروخت کے نتیجے میں کاروباری سرگرمیوں کی بحالی کے ساتھ ہے۔


جمعرات - 7 محرم 1444ہجری - 04 اگست 2022ء شمارہ نمبر [15955]

 


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا