حماس نے سب سے دور ایئرپورٹ کو بنایا نشانہ اور اسرائیل نے ایک ہزار نشانہ کیا طے

حماس نے سب سے دور ایئرپورٹ کو بنایا نشانہ اور اسرائیل نے ایک ہزار نشانہ کیا طے

جمعہ, 14 May, 2021 - 09:15
غزہ شہر میں اسرائیلی حملہ کا نشانہ بنی ایک عمارت سے اٹھتے ہوئے دھواں کو دیکھا جا سکتا ہے (اے پی)
گزشتہ روز اسرائیل نے غزہ پٹی کے ساتھ سرحد پر ٹینکوں اور بکتر بند گاڑیوں کو تعینات کر دیا ہے کیونکہ یہاں پرسکون ہونے کے اشاروں کے بغیر چوتھے دن تک کشیدگی مسلسل جاری ہے۔

القسام بریگیڈز نے تمام بین الاقوامی ایئر لائنز سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ کسی بھی اسرائیلی ہوائی اڈے پر اپنی پروازیں نہ بھیجیں  اور یہ مطالبہ اردن کی سرحد کے قریب واقع رامون ایئرپورٹ پر ہونے والی بمباری کے چند ہی منٹ بعد کیا گیا ہے اور یہ ایئر پورٹ اب تک سب سے دور جگہ واقع ہے جہاں حماس کے میزائل پہنچے ہیں اور یہ برسوں پہلے آغاز کے بعد سے اب تک کا پہلا واقعہ ہے۔


یورپی ایئر لائنز نے "برٹش ایئرویز"، "ورجن اٹلانٹک"، "لوفتھانسا" اور "آئبیریا" کی طرح گزشتہ روز تل ابیب جانے والی اپنی پروازیں منسوخ کردی ہے اور امریکہ نے بھی غزہ سے راکٹ چلائے جانے کی وجہ سے احتیاط کے طور پر اسرائیل کے سفر سے گریز کیا ہے اور یہ اسرائیل کے مرکزی ہوائی اڈے بین گوریون ایئرپورٹ پر تحفظات سے متعلق خدشات کے بعد ہوا ہے۔


پرسکون ہونے کی کوششوں کے باوجود اسرائیلی وزیر اعظم بینجمن نیتن یاھو نے اعلان کیا ہے کہ اسرائیل ایک ہزار اہداف سے زیادہ (حماس) پر براہ راست حملے جاری رکھے گا۔(۔۔۔)


جمعہ 02 شوال المعظم 1442 ہجرى – 14 مئی 2021ء شماره نمبر [15508]


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا