چین نے امریکہ کو پیلوسی کے دورہ تائیوان سے خبردار کیا ہے

چین نے امریکہ کو پیلوسی کے دورہ تائیوان سے خبردار کیا ہے

جمعرات, 28 July, 2022 - 14:45
نینسی پیلوسی (اے پی)
چین نے کل امریکہ کو ایوان کی اسپیکر نینسی پیلوسی کے تائیوان کے ممکنہ دورے کے نتائج سے خبردار کیا ہے جبکہ توقع ہے کہ امریکی صدر جو بائیڈن آج اپنے چینی ہم منصب شی جن پنگ سے فون پر بات چیت کریں گے۔

واشنگٹن میں فوجی رہنماؤں کو خدشہ ہے کہ پیلوسی کے دورے کی تیاری میں چین تائیوان پر نو فلائی زون قائم کرے گا اور انہوں نے اس کی حفاظت کے لئے حفاظتی منصوبے تیار کرنا شروع کر دیا ہے جو ایوان صدر میں درجہ بندی میں تیسرے نمبر پر ہیں اور تازہ ترین چینی دھمکی وزارت خارجہ کے ترجمان ژاؤ لیجیان کی طرف سے دی گئی ہے جنھوں نے کہا ہے کہ اگر امریکہ تائیوان کے دورے کو آگے بڑھاتا ہے تو امریکی فریق اس کے تمام نتائج بھگتے گا۔


بائیڈن کی قریب پیلوسی نے اپنے مخالفین اور اتحادیوں کو یکساں طور پر حیران کردیا جب انہوں نے اپنے دورے کو واپس لینے کے لئے ان کی باتوں پر توجہ نہیں دی اور اس اقدام سے امریکی انتظامیہ کی تشویش میں اضافہ ہوا ہے کیونکہ انہوں نے چین کی سرخ لکیروں کو عبور کیا ہے۔


بائیڈن نے پچھلے ہفتے کہا ہے کہ امریکی فوج سوچتی ہے کہ یہ ابھی کے لئے اچھی رائے نہیں ہے اور اسی سلسلہ میں تائی پے نے کہا ہے کہ وہ کسی بھی دوستانہ غیر ملکی مہمانوں کے دوروں کا خیرمقدم کرے گا جبکہ وزیر اعظم سو تسینگ چنگ نے کل اشارہ کیا ہے کہ تائیوان اسپیکر پیلوسی کا ان کی حمایت اور دوستی کے لئے بہت شکر گزار ہے۔(۔۔۔)


جمعرات  29   ذی الحجہ  1443 ہجری   -  28 جولائی   2022ء شمارہ نمبر[15948]  


انتخاباتِ مدير

ملٹی میڈیا